środa, 11 września 2013

Czekamy..

Od kilku dobrych miesięcy czekam aż otworzą u nas nową i to największą galerię. Do tej pory tylko odwlekano datę otwarcia ale wielkich pośpiechów w budowie nie było.. Będąc w ciąży przez ten okres zastanawiałam się tylko czy znajdzie się tam uwielbiane przeze mnie C&A, którego tutaj nigdy nie było. Wiadomo, że przed zakupem człowiek woli przymierzyć czy przebrnąć przez wszystkie działy by wybrać dokładnie to co go interesuje. W internecie choć ta sama marka to ubranek znacznie mniej, a szkoda.. Ostatnio tatuś Vickulki natrafił na informację, że wielkie i ostateczne otwarcie nastąpi już pod koniec września a mój jeden z ulubionych sklepów już zapełnia półeczki! Jupi! Jak tylko znalazłam chwilę czasu to od razu zajrzałam na stronę internetową sklepu i powiem Wam, że już nie mogę się doczekać. Jako, że uwielbiam Minnie mogę stwierdzić, że jesienna kolekcja jest cudowna! Ubranka w pięknych barwach, z fantastycznymi aplikacjami i przede wszystkim rewelacyjnych cenach na pewno zadowolą nie jedną mamę. Ja już mam swoje typy, które trafią do szafy Vicky o ile nie znikną mi sprzed nosa ze sklepu..

1 komentarz:

  1. My jesteśmy szczęśliwymi posiadaczami tych pięknych turkusowych rurek. :D

    OdpowiedzUsuń